5 ایده اصلی دکوراسیون مدرن منزل
نوشته شده توسط : ایراچی

سادگی .اگر به دنبال کلمه ای می گشتید که دکوراسیون مدرن منازل مدرن را توصیف کند ، جواب آن سادگی است. البته ساده به معنای یک دکوراسیون مدرن خسته کننده با خطوط صاف ، پالت رنگ خنثی و شکل های هندسی کسل کننده نیست، در عوض ، دکوراسیون منازل مدرن تقریباً در هر خانه ای می تواند گرم ، جذاب و کاملاً شیک باشد. اما چگونه دکوراسیون منزل خود را مدرن کنیم؟ بدیهی است، راه رفتن به فروشگاه و انتخاب مواردی که دارای خطوط تمیز هستند نیست. کمی بیشتر زمان می برد و چندین ایده اساسی وجود دارد که باید در دکوراسیون مدرن گنجانیده شوند.

ایده اول

مطالعات نشان داده است که درهم و برهمی می تواند منجر به استرس در زندگی شما شود بنابراین ساده نگه داشتن دکوراسیون شما به کاهش برخی از استرس هایی که در زندگی احساس می کنید کمک می کند.

 

ایده دوم

ایده دوم دکوراسیون مدرن منازل عملکرد است. نه تنها اتاق های شما باید با آن خطوط تمیز و حداقل کارهای هنری و لوازم جانبی ساده باشد بلکه باید کاربردی باشد. این مسئله در هر اتاق متفاوت است و وقتی وارد یک اتاق می شوید، دسترسی و استفاده از وسایل مختلف در آن بسیار آسان است. به عنوان مثال، یک آشپزخانه که با دکوراسیون مدرن طراحی شده است ، باید دارای فضای کار کافی باشد و دسترسی به همه چیز آسان است.

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: