نکات دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰
نوشته شده توسط : ایراچی

دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰ از یکسری نکات مهم برخوردار است که با رعایت آن ها می توانید دکوراسیونی طبق مد سال داشته باشید. هر ساله نکاتی به سبک های دکوراسیون اضافه می شود که با توجه به اینکه در آستانه ی سال جدید میلادی ۲۰۲۰ قرار داریم در این مطلب قصد داریم نکات ذکوراسیون ۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰

در ادامه به نکات کلیدی قابل توجه در در دکوراسیون سال ۲۰۲۰ را خواهیم گفت. با ما همراه باشید…

رنگ ها در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰

استفاده از رنگ هایی مانند رنگ صورتی در این سال منسوخ شده اند. رنگ هایی مانند  زرد کم رنگ یا سبز نعنایی جزو رنگ های پر استفاده در سبک دکوراسیون ۲۰۲۰ خواهند بود. این رنگ برای ترکیب با سایر رنگ ها گزینه ی بسیار خوبی هستند. رنگ های خاکستری و خنثی نیز از آن دسته از رنگ هایی هستند که در دکوراسیون ۲۰۲۰ جایی ندارند. در سال گذشته برای مدرن نشان دادن سبک های دکوراسیون از دیوار هایی به رنگ خاکستری و پالت های رنگی خنثی استفاده می شد. اما در سال ۲۰۲۰ از پالت رنگی گرم مانند زرد اخرایی و عسلی کم رنگ استفاده می شود.

نورپردازی

برای نورپردازی در سال ۲۰۲۰ از لامپ های حبابی دیگر استفاده نمی شود. این لامپ ها که اکثرا مورد استفاده کافه ها و رستوران ها بودند در این سال جذابیتی در دکوراسیون ندارند.

المان های دکوراتیو

ساعت به عنوان یک المان کاربردی و دکوراتیو مهم در منزل و کافه ها و رستوران ها می باشد. استفاده از ساعت های گرد و سایز بزرگ در دکوراسیون ۲۰۲۰ دیگر جایی ندارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی 2020 , دکوراسیون 2020 , دکوراسیون منزل 2020 , دکوراسیون داخلی منزل 2020 ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: