راهنمای انتخاب فرش مناسب در دکوراسیون
نوشته شده توسط : ایراچی

فرش مناسب در دکوراسیون از المان های مهم می باشد که باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشیم و اصول انتخاب درست آن را بدانیم. در هر خانه ای کف آن بجز انتخاب کفپوش مناسب نیازمند انتخاب یک فرش مناسب می باشد. فرش به کف خانه نما و زیبایی می دهد. عواملی نظیر اندازه، رنگ و مدل تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی می باشد. رنگ فرش باید متناسب با دکوراسیون داخلی و اندازه ی آن متناسب با کف و قرارگیری مبلمان باشد.
در این مطلب راهنمای انتخاب فرش را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید فرش مناسب در دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب فرش مناسب در دکوراسیون

توجه به محلی که فرش برای آن انتخاب می کنید.

اولین نکته هنگام انتخاب فرش این است باید توجه داشته باشید که فرش را برای کدام بخش از خانه انتخاب می کنید برای مثال برای اتاق نشیمین و یا اتاق خواب . چرا که فرش مناسب در هر بخش باید ویژگی های خاص خودش را داشته باشد.

انتخاب فرش مناسب نشیمن

فرشی که برای انتخاب اتاق نشیمن انتخاب می کنید به دلیل اینکه این اتاق پر رفت و آمد می باشد باید رنگی تیره داشد باشد و فرشی مقاوم باشد.  در رابطه با انتخاب اندازه ی فرش مناسب اتاق نشیمن نیز دو حالت وجود دارد. حالت اول این است که بخواهید تمام سطح اتاق را فرش بپوشاند و مبل ها روی فرش قرار بگیرند. حالت دوم نیز این است که فرش کوچکتری انتخاب کنید به طوری که فرش تا پایه های مبل را پوشش دهد.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: بهترین رنگ فرش برای پذیرایی , چگونه فرش مناسب انتخاب کنیم , دکوراسیون با فرش ایرانی , دکوراسیون فرش , فرش ایرانی در دکوراسیون مدرن , فرش در دکوراسیون مدرن , فرش مناسب فضای کوچک , نکات انتخاب فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: