تاثیر آینه در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

امروزه اکثر خانه ها از نظر متراژی کوچک ساخته می شوند و بزرگترین دغدغه افراد این است که دکوراسیون منزل خود را به شکلی انتخاب کنند که فضای آن ها شلوغ و کوچک دیده نشود. برای این منظور می توان از تکنیک های مختلف استفاده کرد. آینه یکی از این گزینه ها می باشد. آینه ها باعث دلبازی و بزرگ جلوه دادن فضای داخلی می شوند.

علاوه بر این آینه ها نوعی المان دکوراتیو محسوب می شوند که تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی می گذارند. آینه ها با انعکاس نور باعث روشن شدن و درخشان تر شدن فضا می شوند. آینه ها بزرگ اگر به درستی و در محل مناسب نصب شوند باعث ایجاد عمق بیشتر فضا می شود که همین باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی می شود.

آینه به عنوان یک المان دکوراتیو در طرح و اندازه های مختلف تولید می شود. برای این منظور شما می توانید محصولات آینه دکوراتیو مجموعه ایراچی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

تاثیر آینه در دکوراسیون داخلی

درخشان کردن فضا

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم آینه ها باعث انعکاس نور طبیعی و انواع نور مصنوعی می شود به همین دلیل باعث روشن و درخشان شدن فضای داخلی می شود. به همین دلیل بهتر است که آینه ها را در محلی نصب کنید که با منبع نور طبیعی یا مصنوعی ارتباط داشته باشد. به عنوان مثال آینه را در نزدیکی لوستر یا در مقابل پنجره نصب کنید.

یک المان تزئینی

آینه علاوه بر کاربرد هایی که دارد یک المان دکوراتیو نیز محسوب می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دکور آینه دیواری , آینه دکوراتیو , تزیین دیوار پذیرایی با آینه , دکور آینه ای , تزیین دیوار با آینه شکسته , اینه کاری وسط کابینت , مزایای آینه دکوراتیو , آینه پذیرایی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: