شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه های رنگی یکی از انواع شیشه می باشد. همانطور که می دانید شیشه یکی از پرکاربردترین متریال ها در دکوراسیون داخلی می باشد. شیشه رنگی از دیرباز مورد توجه معماران داخلی می باشد. به عنوان مثال پنجره های خانه های قدیمی با شیشه های رنگی به رنگ های آبی،قرمز، فیروزه ای و غیره مزین شده اند. شیشه های رنگی زیبایی به خصوصی را هم در فضای داخلی هم فضای بیرونی ایجاد می کنند.

نور و رنگ دو عامل بسیار مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. تلفیق این دو فضای دلنشینی را به وجود می آورد. شیشه های رنگی نوری را که از خود عبور می دهند به صورت رنگارنگ در فضا منتشر می کنند. این زیبایی منحصر به فرد شیشه های رنگی می باشد.  استفاده ی صحیح از رنگ و متریال در دکوراسیون داخلی باعث آرامش روح و روان در افراد می شود. به همین دلیل شیشه های رنگی با نورپردازی زیبا و دلنشینی که در فضا دارند باعث حس آرامش در افراد می شوند.

استفاده از شیشه های رنگی با گذر زمان در دکوراسیون داخلی منسوخ شده بود تا به اینکه روش هایی برای ساخت شیشه های تزئینی روی کار آمدند که باعث استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی شدند.  در این مطلب روش های ساخت شیشه های تزئینی و المان های ساخته شده با آن ها را معرفی خواهیم کرد.





:: برچسب‌ها: شیشه رنگی , شیشه های رنگی , شیشه رنگی در دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: