معرفی انواع دیوارپوش ها
نوشته شده توسط : ایراچی

در طراحی داخلی هر یک از بخش های یک فضای داخلی اهمیت دارد. دیوار یکی از همان بخش های پر اهمیت می باشد که در طراحی داخلی باید توجه ویژه ای به آن داشت. برای تزئین دیوار در دکوراسیون داخلی اغلب از رنگ ها، کاغذدیواری و پوستر ها استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم روش جدید برای تزئین دیوار در دکوراسیون معرفی کنیم. دیوارپوش ها نسل جدیدی از المان های دکوراتیو برای تزئین دیوار می باشند. دیوارپوش ها در متریال مختلفی تولید می شوند که به معرفی انواع دیوارپوش ها خواهیم پرداخت.

انواع دیوارپوش ها

دیوارپوش چوبی

چوب چون یک متریال طبیعی می باشد هنگام نصب بر روی دیوار جلوه ی خاصی را در فضا ایجاد می کند. دیوارپوش های چوبی در انواع رنگ های روشن  و تیره موجود می باشند. دیوارپوش های چوبی در به صورت عمودی یا افقی روی دیوار ها قابل نصب می باشند.

 

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش های چرمی اغلب قابل استفاده در فضاهای داخلی اداری، تجاری و مسکونی می باشد. این نوع دیوارپوش ها نوع جدیدی در انواع دیوارپوش ها می باشند. دیوارپوش چرمی در دو نوع ۶۰×۳۰ و ۴۰×۴۰ موجود می باشد. دیوارپوش های چرمی به صورت سه بعدی، نرم و توپی طراحی و تولید می شوند. دیوار پوش های چرمی نوعی عایق حرارتی و صوتی نیز محسوب می شوند.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: انواع دیوارپوش سنگی , انواع دیوارپوش پذیرایی , انواع دیوارپوش اتاق خواب , انواع دیوارپوش آشپزخانه , نسل جدید دیوار پوش , دیوار پوش چسبی , دیوار پوش قابل شستشو , انواع دیوارپوش فومی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: