ساخت شیشه های تزئینی
نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه های تزئینی یکی از متریال های پرکاربرد در دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد. شیشه ها به دلیل ماهیتی که دارند علاوه بر زیبایی که در فضا ایجاد می کنند باعث عبور نور و روشنایی فضای داخلی می شوند. امروزه شیشه تزئینی در معماری داخلی کاربرد زیادی دارند. استفاده درست و اصولی از شیشه های تزئینی باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی می شود. شیشه ها از جمله متریال هایی می باشن که هم در فضای داخلی هم در نمای بیرونی کاربرد دارند.

امروزه شیشه های تزئینی به روش های مختلف و نوینی ساخته می شوند که از آن ها در ساخت انواع نورگیر های سقفی، سقف کاذب، گنبد های شیشه ای، درب و پنجره، دیوارپوش ها، پارتیشن ها و انواع المان های دکوراتیو استفاده می شود.

در این مطلب قصد داریم دو روش ساخت شیشه های تزئینی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید…

انواع تکنیک های ساخت شیشه های تزئینی

تکنیک استیند گلس

استیند گلس یک تکنیک تزئین شیشه می باشد که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می گردد. در گذشته بیشتر از شیشه های استین گلاس در ساخت پنجره های مساجد و کلیسا ها استفاده می شد. اما امروزه این تکنیک همراه با پیشرفت علم پیشرفت کرده است و دامنه ی استفاده از آن گسترش یافته است. استیند گلس به عنوان یک شیشه ی تزئینی در ساخت انواع نورگیرها، گنبد های شیشه ای که به آن ها گنبد استین گلاس گفته می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

از طریق این لینک می توانید پروژه های استیند گلاس مجموعه ایراچی را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: شیشه های تزئینی , شیشه های تزئینی اشپزخانه , مرکز فروش شیشه های تزئینی , شیشه های تزئینی کوچک , شیشه های تزئینی دکوری , شیشه تزیینی دیوار , قیمت شیشه های دکوراتیو ساختمانی , استین گلاس , شیشه های استین گلاس , تیفانی گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: