کیفیت شیشه های استیند گلس
نوشته شده توسط : ایراچی

استیند گلس یک تکنیک تزئین شیشه می باشد و به شیشه های دکوراتیو تزئین شده با این تکینک شیشه های استیند گلس گفته می شود. شیشه های استیند گلس از تکه شیشه های رنگی تشکیل شده است. شیشه های رنگی زیبایی این شیشه ها را می سازد.

شیشه ها با توجه به طرح از پیش آماده شده به تکه های مختلف برش خورده اند و در نهایت مانند پازل این تکه ها در کنار یکدیگر چیده می شوند تا طرح نهایی را به وجود آورند. شاید با این توضیح به این فکر کنید که این تکه شیشه ها استحکامی ندارند اما باید بگوییم که شیشه های استین گلاس به قدری مستحکم و مقاوم هستند که از آن ها در ساخت گنبد های شیشه ای استفاده می شود.علاوه بر گنبد شیشه ای از این شیشه ها در ساخت سقف های کاذب شیشه ای و نورگیر های سقفی نیز استفاده می شود.

در این مطلب به بررسی کیفیت مقاومت شیشه های استین گلاس خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید…

بررسی مقاومت و کیفیت شیشه های استیند گلس

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم متریال اصلی مورد استفاده در استین گلاس شیشه می باشد. در اصل می توان گفت این تکنیک ترکیبی از فلز و شیشه می باشد. تکه شیشه ها روی یک قاب یا سازه فلزی به وسیله ی مفتول های فلزی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. قاب های فلزی استحکام این شیشه ها را چندین برابر می کند.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: قیمت شیشه های استیند گلس , فروش شیشه های استین گلاس , استین گلاس اصفهان , قیمت استند گلاس , مرکز فروش شیشه های تزئینی , قیمت شیشه طرح دار درب ورودی , فروش وسایل استین گلاس , شیشه های رنگی تزئینی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: