تاثیر استین گلاس در نورپردازی فضای داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه یکی از متریال های رایج در ساخت درب و پنجره می باشد. از این رو به دلیل شفافیت شیشه ها برای اینکه از حریم شخصی حفاظت شود مجبور به نصب پرده هستیم. پرده ها مانع رسیدن نور طبیعی به فضای داخلی می شود. نور در فضا و نورپردازی از موضوعات مهم در دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد.

نورپوردازی مناسب باعث دلبازی خانه و تاثیر مستقیم در روحیه ی افراد دارد. خانه هایی که تاریک هستند و از نور طبیعی بهره نمی برند افراد ساکن آن دچار افسردگی می شوند. همچنین نور مناسب در فضای داخلی باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی خانه می شود.

در نتیجه می توان گفت که نورپردازی در دکوراسیون داخلی یکی از عوامل مهم می باشد. با توجه به این امر می خواهیم به یکی از ویژگی های مهم شیشه های استین گلاس در نورپردازی فضای داخلی اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید…

نقش استین گلاس در نورپردازی فضای داخلی

شیشه های استین گلاس نوعی شیشه های تزئینی هستند که در ساخت انواع المان های دکوراتیو و سازه های تزئینی برای نمای بیرونی کاربرد دارند.

این شیشه های تزئینی علاوه بر دکوراتیو بودن عملکرد کاربردی و کارآیی ویژه در دکوراسیون داخلی دارند که همین ویژگی سبب تمایز این شیشه در برابر شیشه های تزئینی دیگر می شود.

شیشه های استین گلاس از تکه شیشه های رنگی و مقاوم که باعث کاهش مصرف انرژی می شود، تشکیل شده است. شیشه های استین گلاس مقاوم در برابر حرارت می باشد. اما علاوه بر این ها شاید تصور کنید که استین گلاس به دلیل اینکه از شیشه های رنگی تشکیل شده است باعث تاریک شدن فضای داخلی می شود اما این دقیقا برعکس می باشد. شیشه های استین گلاس نور طبیعی و سفید را از خود عبور می دهد و باعث منتشر شدن نورهای رنگی در فضای داخلی می باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: استین گلاس , شیشه های استین گلاس , استین گلاس در نورپردازی , نورپردازی فضای داخلی , استیند گلس , پنجره استین گلاس , نورگیر استیند گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: