استین گلاس در قاب دیوارپوش
نوشته شده توسط : ایراچی

استیند گلس، تکنیک تزئین شیشه

استین گلاس به عنوان یک تکنیک تزئین شیشه امروزه پیشرفت چشمگیری در معماری داخلی داشته است. از این تکنیک تقریبا برای ساخت هر نوع المان و یا سازه ای که متریال اصلی آن شیشه می باشد استفاده می شود.

شیشه هایی که توسط تکنیک استین گلاس ساخته می شوند از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل از آن ها در ساخت سازه هایی مانند گنبد شیشه ای استین گلاس  و نورگیر های استیند گلس استفاده می شود.استیند گلس در المان هایی مانند درب و پنجره نیز استفاده می شود  اما در این مطلب می خواهیم المان جدیدی که توسط تکنیک استین گلاس تولید می شود را معرفی کنیم.

دیوارپوش استین گلاس المانی برای تزئین دیوار

دیوارپوش استین گلاس نسل جدیدی از دیوارپوش های شیشه ای می باشد که برای تزیین دیوار ها در انواع ساختمان ها استفاده می شود. دیوار یک بخش مهم در طراحی داخلی می باشد که با تزئین درست آن می توان تاثیر مثبتی در دکوراسیون داخلی گذاشت. به همین دلیل پوشش دیوارها در دکوراسیون داخلی بسیار مهم می باشد. امروزه علاوه بر روش های همیشگی یعنی رنگ و کاغذ دیواری برای پوشش و تزئین دیوار ها از دیوارپوش ها استفاده می شود.

دیوارپوش ها با توجه به نوع متریال ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. دیوارپوش های چوبی، چرمی، سنگی، سه بعدی، آلومینومی و شیشه ای از انواع رایج دیوارپوش ها می باشند.

برای مطالعه ادامه مطلب ایجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: استین گلاس , استین گلس , استیند گلس , دیوارپوش استین گلاس , دیوارپوش استین گلس , دیوارپوش استیند گلس , دیوارپوش بک لایت , دیوارپوش بک لایت استیند گلس , دیوارپوش دکوراتیو , دیوارپوش شیشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: