ایده های استفاده گل و گیاه در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

گل و گیاه در دکوراسیون داخلی یک المان دکوراتیو طبیعی می باشد که شادابی را به فضای داخلی اضافه می کند. گیاهان می توانند در تهویه ی هوای داخلی نیز موثر باشند.

گیاهان کربن دی اکسید فضا را جذب می کنند و اکسیژن آزاد می کنند به همین دلیل است که هوای خانه را می توانند تازه کنند.شما می توانید از این گل و گیاه در دکوراسیون داخلی منزل خود به روش های مختلفی استفاده کنید و فضایی دلنشین و منحصر به فردی را در فضای داخلی خانه خود ایجاد کنید.

در این مطلب سعی داریم روش های مختلف تزیین دکوراسیون با گل و گیاه را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید...

ایده های استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون داخلی

باغچه مینیاتوری

شما می توانید یک باغچه کوچک با استفاده از گل های مینیاتوری در یک گلدان تقریبا بزرگ ایجاد کنید و در آن از دکوریجات کوچک مانند تاب، نیمکت و المان هایی به این شکل در آن استفاده کنید و کف آن را با سنگ ریزه های رنگی پر کنید.  نکته ی مهم در ساخت باغچه مینیاتوری انتخاب گیاهانی است که می خواهید در باغچه شما باشد. گیاهانی که انتخاب می کنید باید از نظر شرایط نگهداری و رشد با هم مطابقت داشته باشند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون داخلی , دکوراسیون با گیاهان آپارتمانی , دکوراسیون منزل با گیاهان اپارتمانی , چیدمان گل در منزل , چیدمان گلها در منزل , استند گل , دکوراسیون منزل با گیاهان اپارتمانی , چیدمان گلدان طبیعی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: