انواع گیاهان مینیاتوری مورد استفاده در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی از گزینه های مناسب برای خانه های آپارتمانی می باشد. گیاهان درواقع نوعی المان دکوراتیو در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. اما نگهداری یکسری گیاهان در آپارتمان و خانه هایی که از نور طبیعی زیاده بهره مند نیستند سخت می باشد. به همین دلیل در این مطلب می خواهیم نوعی از گیاهان آپارتمانی به نام گیاهان مینیاتوری را به شما معرفی کنیم. این گیاهان متناسب با شرایط آپارتمانی می باشند. نا گفته نماند که گیاهان مینیاتوری از آن دسته گیاهان منحصر به فرد و زیبا به شمار می روند.

در این مطلب انواع گیاهان مینیاتوری در دکوراسیون داخلی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید…

معرفی گیاهان مینیاتوری بن سای

کلمه ی بن سای ژاپنی می باشد و در اصل یک هنر باغبانی به شمار می آید. بن به معنی سینی و سای به معنی کاشتن می باشد که در اصل به معنی کاشت درخت در سینی ترجمه می شود. این نوع درختن به فرمی پاکوتاه در اشکال مختلف ایجاد می شوند.کاشت درختان به شیوه ی بن سای یک هنر خلاقانه در باغبانی می باشد.

اگر می خواهید در دکوراسیون داخلی خود گل و گیاهی منحصر به فرد اضافه کنید گیاهان بن سای انتخاب مناسبی می باشند. گیاهان مینیاتوری بن سای در انواع متنوعی می باشند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

انواع گیاهان مینیاتوری بن سای

بن سای شمشاد

بن سای شمشاد نوعی گیاهی گرمسیری می باشد که با نام های فیکوس یا جیسینگ نیز شناخته می شود. این گیاه نباید جلوی مستقیم نور قرار بگیرد و باید در فضایی نیم سایه قرار بگیرد. آبیاری این نوع بن سای باید به صورت منظم صورت گیرد و بین هر دوبار باید سطح خاک آن خشک شده باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دکوراسیون با گیاهان آپارتمانی , دکوراسیون منزل با گیاهان اپارتمانی , چیدمان گلدان طبیعی در منزل , چیدمان گلها در منزل , دکوراسیون گلدان , دکوراسیون گلدان در منزل , گل زیبا برای خانه , گیاهان مینیاتوری , گیاهان بن سای , انواع گیاهان مینیاتوری ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: