سبک بوهمیان در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

سبک بوهمیان نیز یکی دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه این سبک را می توان در گروه یکی از پرطرفدارترین سبک ها دکوراسیون قرار داد. از ویژگی های مهم این سبک می توان به آزادی عمل و جلوه ی خاص و منحصر به فرد اشاره کرد.

ریشه کلمه ی بوهمیان فرانسوی است و معنی فارسی آن "کولی " می باشد. با این تفسیر می توان نتیجه گرفت که این سبک در دکوراسیون داخلی از زندگی کولی ها الهام گرفته است. در اصل می توان گفت که در سبک بوهمیان از المان ها و عناصر متنوع از نقاط مختلف استفاده شده است.

در این سبک از بافت ها و رنگ های متنوع استفاده می شود. در اصل این سبک از دکوراسیون داخلی بر اساس هیچ قاعده و اصولی نمی باشد. برای چیدمان خانه به سبک بوهمیان می توانید گوشه به گوشه منزلتان را با توجه به سلیقه ی خودتان بچینید.

در این مطلب قصد داریم چندین ترفند برای چیدمان منزل به سبک بوهمیان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید...

ترفند های دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

استفاده از رنگ ها و الگوهای متنوع

در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم که در این سبک تنوع بسیاری از طرح ها، رنگ ها و الگو های مختلف وجود دارد. البته انتخاب هر کدام از آن ها به سلیقه ی شخصی شما بستگی دارد.اما نکته ای که در انتخاب رنگ در این سبک وجود دارد این است که بهتر است از رنگ های گرم و پررنگ استفاده کنید. در کنار همین رنگ ها از ترکیب رنگی خنثی استفاده کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




:: برچسب‌ها: سبک بوهمیان در دکوراسیون داخلی , سبک بوهمیان , سبک دکوراسیون بوهمیان , بوهمیان چیست , سبک بوهو در دکوراسیون , دکوراسیون بوهو , سبک معماری بوهمین , سبک بوهو چیست , سبک زندگی بوهمین ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: