بررسی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی
نوشته شده توسط : ایراچی

سبک ژاپنی در دکوراسیون داخلی سبکی است که از سنت و فرهنگ ژاپنی شکل گرفته است و اساس آن بر پایه ی آرامش و سادگی می باشد.

از ویژگی های دکوراسیون به سبک ژاپنی می توان به نظم، دوری از تجملات و سادگی و طبیعت دوستی اشاره کرد که این ویژگی ها متشابه با سبک مینیمال می باشد اما با این تفاوت که عناصر طبیعی نقش کلیدی و مهمی در سبک ژاپنی دارند.

در این مطلب سعی داریم نکات اجرای سبک ژاپنی در دکوراسیون داخلی را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید…

نکات اجرای دکوراسیون به سبک ژاپنی در خانه

نظم

با اجرای دکوراسیون زاپنی فضایی منظم و مرتب ایجاد خواهید کرد. این سبک مخالف تجملات می باشد و از استفاده ی دکوریجات و المان های دکوراتیو زیاد با چیدمان نزدیک بهم دوری می کند. در این سبک نیز مانند سبک مینیمال از المان ها و وسایل با شرط کارایی آن ها استفاده می شود. ایجاد فضای خالی در این سبک جزئی از چیدمان محسوب می شود به این صورت که المان ها و وسایل را طوری بچینید که فضاهای خالی بیشتری در خانه ایجاد شود.

استفاده از طراحی پلان باز

در دکوراسیون ژاپنی از طراحی پلان باز استفاده کنید چرا که مناسب ترین طراحی برای دکوراسیون ژاپنی می باشد. برای این منظور دیوار هایی که ضروری نیستند را حذف کنید.

استفاده از مواد و مصالح طبیعی

همانطور که در ابتدا گفته شد مصالح و عناصر طبیعی در دکوراسیون ژاپنی نقش کلیدی دارند. پس برای ایجاد این منظور در دکوراسیون ژاپنی شما می توانید برای ایجاد بخش هایی مانند دیوار، پله و پنجره ها از مصالح طبیعی مانند چوب استفاده کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: پلان خانه های ژاپنی , دکوراسیون داخلی ژاپنی , دکوراسیون ژاپنی , سبک چینی در دکوراسیون داخلی , سبک ژاپنی , سبک ژاپنی در دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی به سبک ژاپنی , معرفی دکوراسیون ژاپنی , معرفی سبک ژاپنی , معرفی سبک ژاپنی در طراحی دکوراسیون منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: