راهنمای انتخاب پارکت برای خانه های کوچک
نوشته شده توسط : ایراچی

در تغییر دکوراسیون داخلی یک خانه تمامی المان ها در زیبایی و تغییر آن تاثیر می گذارد. کف پوش ها نیز به انداره ی دیوار و سقف در دکوراسیون داخلی موثر می باشند. رنگ و جنس کف پوش ها تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی می باشند و نکته ی مهم در زمان خرید و انتخاب توجه به متناسب بودن آن به سبک کلی دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد.

اگر منزل شما کوچک می باشد و قصد دارید برای دیزاین کف پوش خود از پارکت استفاده کنید در این مطلب قصد داریم نکاتی را در انتخاب پارکت مناسب برای خانه های کوچک بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید….

راهنمای انتخاب پارکت برای خانه کوچک

نکته اول: انتخاب رنگ مناسب برای پارکت

انتخاب رنگ تیره و یا روشن برای پارکت در بزرگ و کوچک نشان دادن خانه تاثیر زیادی دارد. همانطور که در مطالب قبلی اشاره شده رنگ های روشن باعث بزرگتر دیده شدن فضا و رنگ های تیره باعث کوچک تر دیده شدن فضا می شود. دلیل آن هم به این خاطر است که رنگ های روشن نور را بیشتر و بهتر از رنگ های تیره بازتاب می دهند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که که رنگ دیوار ها و سقف تاثیر یشتری در بزرگ نشان دادن فضا دارند ولی کف پوش ها نیز در این مورد بی تاثیر نیستند. از این جهت کف پوش ها تاثیر کمتری دارند چرا که اگر خانه را یک مکعب در نظر بگیریم کف پوش ها تنها یک وجه از آن را تشکیل می دهند و مابقی شامل دیوار و سقف می شود.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب پارکت مناسب , انتخاب پارکت برای خانه های کوچک , رنگ پارکت , انتخاب پارکت , پارکت در دکوراسیون داخلی , پارکت در دکوراسیون , تاثیر پارکت در دکوراسیون , پارکت دکوراتیو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: