دیزاین دیوار در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

دیوار یکی از بخش های خانه می باشد که می تواند علاوه بر عملکرد کاربردی که دارد تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی داشته باشد. یکی از المان های موثر در دکوراسیون داخلی دیوار می باشد. پس بهتر است به دیزاین دیوار در دکوراسیون داخلی توجه داشته باشیم.دیوار خانه می تواند در بزرگ و یا کوچک دیده شدن خانه تاثیر بسزایی داشته باشد.

یک دیوار سفید مطمعنا باعث جلب توجه نمی شود و حسی را در دکوراسیون شما ایجاد نمی کند در این مطلب سعی داریم چندین روش متفاوت برای دیزاین دیوار خانه معرفی کنیم. پس ما همراه باشید…

ایده های جالب برای دیزاین دیوار در دکوراسیون داخلی

نصب شلف های باز

شلف ها نوعی باکس چوبی می باشند که می توان آن ها را روی دیوار نصب کرد. کاربرد این شلف ها این است که می توانید انواع المان های دکوراتیو خود را داخل آن ها قرار دهید.

استفاده از قاب عکس ها

استفاده از سایز های متفاوت از قاب عکس ها می توانند گزینه ای هوشمندانه برای دیزاین دیوار خانه ی شما باشند. در این نوع از دیزاین دیوار شما می توانید با طرح مختلف قاب عکس ها را در کنار یکدیگر بچینید. در سبک مدرن برای دیزاین دیوار با استفاده ار قاب عکس از قاب عکس های خالی استفاده می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دیزاین دیوار با چوب , دیزاین دیوار پذیرایی , دیزاین دیوار پشت تلویزیون , جدیدترین طراحی دیوار پذیرایی , طراحی دیوار با رنگ , تزیین دیوار پذیرایی با چوب , تزیین دیوار با چوب , طراحی فرورفتگی دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: