سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی چه وِیژگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : ایراچی

سبک فرانسوی یکی از سبک های گران قیمت در دکوراسیون داخلی می باشد. در این سبک از مبلمات تا لوازم تزیینی کوچک از نوع بسیار شیک با هزینه های بالا استفاده می شود.

پارچه ها در سبک فرانسوی

در سبک فرانسوی از پارچه های بسیاری استفاده می شود. این پارچه ها شامل پارچه ها از جنس مخمل و بروکاد می باشد.

طراحی داخلی در سبک فرانسوی

 در این سبک از گچ بری، پتینه کاری و حاشیه های تزیینی با طرح گل استفاده می شود.در طراحی داخلی سبک فرانسوی علاوه بر گچبری از آینه کاری نیز استفاده می شود همچنین از نقاشی هایی در قاب های طلایی یا نقره ای برای تزیین دیوار استفاده می شود.

در این سبک پوشش دیوار ها با رنگ های مات و یا نیمه مات می باشد. البته باید گفت که در این سبک بیشتر از کاغذ دیواری استفاده می شود.

پوشش کف در این سبک از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا کفپوش ها در این سبک از متریال های لمینت، پارکت، گرانیت سرامیکی براق و سنگ های صیقلی انتخاب می شوند.

نورپردازی

برای نورپردازی در این سبک از آویزهای ساخته شده با شمعدان و آویز های کریستالی استفاده می شود.البته برای نورپردازی به سبک فرانسوی باید فضای داخلی به اندازه کافی بزرگ باشد و سقف بلندی داشته باشد تا بتوان لوستر های بزرگ کریستالی را در آن نصب کرد. کریستال یکی از اصلی ترین المان های دکوراتیو دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی می باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: دکوراسیون به سبک فرانسوی , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون منزل به سبک اروپایی , دکوراسیون منزل به سبک فرانسوی , سبک دکوراسیون فرانسوی , سبک فرانسوی , سبک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد , سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی , سبک معماری فرانسوی , مبلمان در سبک فرانسوی ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: