گنبد شیشه ای استین گلس چه مزایایی نسبت به گنبد های گچ کاری شده دارند؟
نوشته شده توسط : ایراچی

گنبد استین گلس گنبدی با جلوه ی خاص در دکوراسیون داخلی

در گذشته در معماری داخلی از گنبد ها برای طراحی داخلی و نمای خارجی استفاده می شده است که اکثرا این گنبد ها از متریال گچی ساخته و اجرا می شدند. امروزه با پیشرفت علم و استفاده از متریال های گوناگون در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی از گنبد های شیشه ای که به روش استین گلس طراحی و اجرا می شوند استفاده می شود. در مطالب پیشین به مزایای گنبد های شیشه ای استین گلاس اشاره شده است.

گنبد های استین گلاس در طرح ها، ابعاد و اشکال مختلف طراحی ، ساخته و اجرا می شوند. گنبد های استین گلاس به دلیل استفاده از شیشه های تزیینی رنگی نوعی المان دکوراتیو خاص در نمای داخلی می باشد. از مهم ترین مزیت های گنبد های استین گلاس تامین نور طبیعی به شکلی خاص و بی نظیر است که زیبایی منحصر به فردی در فضا ایجاد می کند.

ایراچی به عنوان اولین مجری گنبد شیشه ای استین گلاس در ایران دارای ۱۵ سال تجربه ی موفق در ساخت گنبد های استین گلاس می باشد که شما می توانید از طریق این لینک نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده کنید و در صورت مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

در این مطلب می خواهیم گنبد های استین گلاس را با گنبد های گچ کاری شده مقایسه کنیم و برتری گنبد استین گلس را مطرح کنیم.

قابل ذکر است که گنبد های استین گلاس در مقایسه با سایر گنبد های دکوراتیو دارای مزیت های بسیاری می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: استین گلاس , استین گلس , استیند گلاس , کاربرد گنبد استین گلاس , کاربرد و مزایای گنبد استین گلس , گنبد استین گلاس , گنبد استین گلس , گنبد شیشه ای , مزایای گنبد استین گلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: