از شیشه در دکوراسیون داخلی چه استفاده هایی می توان کرد؟
نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه جزو یکی از متریال های شفاف و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی می باشد. شیشه ها باعث شفافیت، دلبازی و همچنین بزرگتر دیده شدن فضا می شود. این متریال می تواند کاربرد های فراوانی در دکوراسیون داخلی داشته باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

کاربرد شیشه در دکوراسیون داخلی

جدا کننده فضا

پارتیشن های شیشه ای جزو یکی از پر کاربردترین المان ها در دکوراسیون داخلی به ویژه محیط های اداری می باشد. پارتیشن های شیشه ای ارتباط بصری بین دو فضا را حفظ می کند و همچنین باعث تفکیک فضا می شوند.این نوع جداکننده ها باعث عبور نور از فضایی به فضای دیگر و روشن شدن فضاها می شود.اگر فضای منزل شما کوچک می باشد بهتر است از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی قسمت های مختلف خانه استفاده کنید.

نوعی از پارتیشن های شیشه ای بلوک های شیشه ای می باشند که به شکل بلوک های شیشه ای در حد فاصل دو فضا قرار گیرند. البته این نوع پارتیشن ها زمانی استفاده می شود که اگر حفظ حریم شخصی مهم باشد.این نوع بلوک ها نیز نور را از خود عبور می دهند اما ارتباط بصری در آن امکان پذیر نمی باشد.بلوک های شیشه ای نوعی المان دکوراتیو در دکوراسیون داخلی می باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی , شیشه در دکوراسیون داخلی , کاربرد شیشه در دکوراسیون , کاربرد شیشه در دکوراسیون داخلی , کاربرد شیشه در معماری , کاربردهای مختلف شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل , معماری داخلی با شیشه های رنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: