سبک انگلیش هوم برای دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

امروزه سبک دکوراسیون انگلیش هوم یکی از سبک های پرطرفدار در بین مردم شده است. در این سبک کارایی دکور بیشتر مورد اهمیت است تا ظاهر و همچنین رابطه ی زیادی با طبیعت دارد. البته در همین ابتدا باید به این مورد اشاره کرد که استایل انگلیش هوم یک استایل شلوغ می باشد.

در این مطلب سبک انگلیش هوم را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید…

سبک انگلیش هوم

استایل مبلمان

در این سبک استایل مبلمان سنتی می باشد که در دو نوع قرار می گیرد.البته نکته ای که در خرید مبلمان در سبک انگلیش هوم باید به آن توجه داشت این است که تمام مبلمان را گلدار نخرید رنگ مبلمان را از طیف رنگی شاد انتخاب کنید و حداکثر یکی از مبل ها را گلدار انتخاب کنید.

مبلمان چوبی

در استایل انگلیش هوم به دلیل ارتباط با طبیعت از مبلمان با متریال چوبی استفاده می شود. رنگ چوب مبلمان می تواند تیره، روشن و یا در رنگ های مختلف باشد.

مبل شزلون گل دار

مبل شزلون نوعی  مبل راحتی در قالب صندلی می‌باشد که به اندازه کافی بلند است تا بتوان پاها را روی آن دراز کرد. معمولا فقط یک طرف از این مبل دسته دارد و پشتی آن کوتاه است. در سبک انگلیش هوم یک المان پرطرفدار همینو نوع مبل می باشد.مبل شزلون باید با دیگر مبلمان داخل خانه هماهنگ و متناسب باشد.

استفاده از قالیچه های رنگی

در این سبک از قالیچه های رنگ شاد و گلدار استفاده می شود که زیبایی دکوراسیون را دوچندان می کند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: اتاق خواب به سبک انگلیش هوم , استایل انگلیش هوم , اکسسوری های استایل انگلیش هوم , انگلیش هوم , انگلیش هوم در دکوراسیون داخلی , پرده انگلیش هوم , سبک انگلیش هوم , سبک معماری انگلیسی , طرح انگلیش هوم , مبلمان انگلیش هوم ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: