استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

چوب در دکوراسیون داخلی

چوب یکی متریال های پرکاربرد در دکوراسیون داخلی می باشد. چوب از متریال هایی می باشد از ابتدای زندگی انسان در خانه موجود بوده و امروزه با پیشرفت هنر هنرمندان و معماران داخلی توانسته اند از آن در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده کنند.

از چوب می توان المان و عناصر دکوراتیوی بسیاری را به وجود آورد. به دلیل اینکه چوب یک عنصر طبیعی می باشد فضای خانه را گرم و زنده نگه می دارد.

در اصل می توان گفت چوب باعث القای گرما در فضای داخلی یک می شود. از چوب در ساخت انواع المان ها نظیر درب، پنجره، میز، مبلمان، لوستر و غیره استفاده کرد.

از نکات قابل توجه چوب ها در دکوراسیون داخلی این است که استفاده از چوب در سبک های مختلف حتی سبک مدرن کاربرد دارد.چرا که المان های چوبی تطبیق پذیری بالایی با سایر المان های دکوراسیون داخلی دارد. ترکیب چوب با المان هایی از متریال های متفاوت مانند شیشه و فلز  در طراحی به سبک مدرن کاربرد ویژه ای دارد. در سبک روستیک نیز المان های چوبی از مهم ترین المان های این سبک می باشد.

از چوب حتی در طراحی و پوشش دیوار و سقف نیز می توان استفاده کرد. به عنوان مثال پنل های چوبی در این زمینه کاربرد زیادی دارد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: انواع چوب در دکوراسیون داخلی , تاثیر چوب در دکوراسیون داخلی , خواص چوب در دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی با چوب طبیعی , دکوراسیون منزل با طرح چوب , چوب مناسب برای دکوراسیون داخلی , دکور چوبی منزل , طراحی داخل ساختمان با چوب ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: