استفاده از وسایل تزیینی و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی
نوشته شده توسط : ایراچی

تاثیر وسایل دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

مسلما هر بار که نام دکوراسیون داخلی برای شما تداعی می شود اولین چیزی که به ذهنتان می رسد لوازم تزیینی و چگونه چیدن آن ها است.

درواقع می توان گفت که وسایل تزیینی و دکوراتیو ها می باشند که دکوراسیون داخلی منزل شما را تکمیل می کنند. این لوزام تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون خواهد گذاشت.

اما در استفاده از این وسیله ها نیزر نکات قابل توجه ای وجود دارد که باید آن ها را در نظر گرفت.

اولین مورد انتخاب رنگ وسیله ها باید هماهنگ با دکوراسیون داخلی باشد و همچنین نوع این نوع دکوراتیو ها باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی شما باشد.

در سبک مینیمالیست اقلام و وسایل تزیینی ساده و مقرون به صرفه ای موجود می باشد که می توانید از آن ها در دکوراسیون داخلی خود به سبک منیمال استفاده کنید.

دومین نکته ای که باید به آن توجه داشت نحوه ی چیدمان و قرار گرفتن لوازم تزیینی در جای درست می باشد.بعد از تمام این نکات مهم ترین اصل ایجاد هماهنگی در بین لوازم می باشد.برای شروع باید گزینه های مناسب را برای دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که می توان آیتم های تزئینی بسیاری را برای یک فضا انتخاب کرد، اما باید جهت قرارگیری صحیح آن ها و استفاده از یک طیف رنگی مشترک را در نظر گرفت.

در این مطلب سعی داریم نکاتی را در رابطه با وسایل تزیینی و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بررسی کنیم . با ما همراه باشید…

نکات مهم برای استفاده از وسایل تزئینی و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

انتخاب مکان مناسب

اولین قدم برای چیدن لوازم دکوراتیو در منزل پیدا کردن جای مناسب برای این لوازمی می باشد. در این رابطه یک قاعده ی کلی وجود دارد که می گوید نباید بیشتر از ۱۰ درصد همه ی وسایل اتاق را لوازم دکوراتیو تشکیل بدهد.

منظور از این قاعده این می باشد که در فضایی که مبلمان شما به عنوان یک المان تزیینی می باشد دیگر نمی توانید از آیتم تزیینی دیگر استفاده کنید چراکه باعث شلوغی فضا خواهد شد.

می توان برای اضافه کردن تغییری کوچک در فضای داخلی از اشیا و دکوراتیو های کوچک روی یک میز استفاده کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: چگونه اتاق خود را با وسایل ساده تزیین کنیم , چیدمان منزل ایرانی , چیدمان منزل به سبک ایرانی , فروش لوازم دکوراتیو منزل , قوانین چیدمان منزل , نحوه چیدمان منزل با وسایل تزیینی , وسایل دکوراتیو در دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: