انواع درب های ورودی ساختمان
نوشته شده توسط : ایراچی

درب های ورودی ساختمان  از ضروری ترین و مهم ترین المان های هر ساختمان می باشد. یک درب می تواند علاوه بر حفظ حریم شخصی یک المان تزیینی نیز در ساختمان ها باشد.

درب های ورودی تاثیر زیادی در نمای خارجی یک خانه و ساختمان دارند.

درب های ساختمانی در انواع مختلف با متریال های متنوع می باشند. در این مطلب قصد داریم که انواع درب های ورودی ساختمان را معرفی کنیم.

با ما همراه باشید…

انواع درب های ورودی ساختمان

درب ورودی آهنی

درب آهنی از متداول ترین نوع درب های ساختمانی می باشند.  درب های آهنی دارای چهارچوب مستحکم می باشند. درب های ویلایی یکی از انواع درب های آهنی می باشند. معمولا درب های ویلایی بزرگ می باشند. از درب های ویلایی برای خانه هایی که حیاط دارند استفاده می شود.

درب چوبی

از قدیم اولین متریالی که برای ساخت درب استفاده شده است چوب می باشد. از مزیت های مهم درب های چوبی دسترسی راحت به متریال های چوبی می باشد. در واقع در ساخت درب و پنجره چوب از رایج ترین متریال می باشد.

درب های چوبی را می توان در تمام بخش های خانه نصب کرد.درب های چوبی در انواع مختلف می باشد.

درب های چوبی را می توان با استین گلاس تزیین کرد و آن ها را به عنوان یک المان تزیینی در ساختمان داشت.معمولا از این نوع درها در مکان های لوکس مانند هتل ها استفاده می شود.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: انواع درب ساختمان , انواع درب های ورودی , درب استین گلس , مدل درب فلزی ورودی ساختمان , نمای ورودی ساختمان , درب ساختمان فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: