5 ایده برای طراحی دفتر کار
نوشته شده توسط : ایراچی

محیط کار هر فردی خانه دوم او است و باید محلی سرشار از تمرکز و آرامش برای شما باشد تا خستگی برجا نگذارد. محل کار شما پس از منزل مسکونی شما دومین محیطی است که بیشترین سر و کار روزمره را در آن محیط دارد.

برای طراحی داخلی دفتر اداری نیازی ندارید که حتما هزینه های زیادی برای به کارگیری طراحان داخلی پرداخت کنید، بلکه تنها با پیروی از نکات خاصی می توانید یک طراحی اصولی و در عین حال مدرن و زیبا انجام دهید.

محل کار شما باید با اصول خاصی طراحی شود که باب میل شما باشد. بنابراین بهتر است در هنگام طراحی داخلی دفتر کار حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

 

1- استفاده از رنگ های مناسب

رعایت تناسب رنگ بین اجزای داخل اتاق یکی از مهم ترین اصولی است که در طراحی دکوراسیون باید به آن دقت شود. رعایت هارمونی رنگ در طراحی یک نکته اصولی محسوب می‌شود.

هنگام طراحی هر فضا از جمله دفاتر اداری حتما باید بتوانید از رنگ ها به صورت مناسب برای دیوارها و تجهیزات داخلی استفاده کنید. در صورتی که اتاق کاری شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن برای بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده کنید.

توجه داشته باشید رنگ های تند مانند رنگ قرمز در اتاق کار باعث می شود زمان کار مفید شما کاهش پیدا کرده و زود خسته شوید. بنابراین بهتر است از رنگ های ملایم و روشن برای طراحی داخلی دفتر اداری خود استفاده کنید. توصیه می‌شود از استفاده از رنگ‌های جیغ و زننده در طراحی دکوراسیون محل کار خود جدا پرهیز کنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: