دکوراسیون داخلی به سبک معاصر
نوشته شده توسط : ایراچی

کلمه معاصر از نظر لغوی به آن چه که به زمان حال وجود دارد و یا اتفاق افتاده است، اشاره دارد. این سبک منحصر بفرد است چرا که از وسایل و عناصری که در زمان حال وجود دارد، برای دیزاین منازل استفاده می شود. قدمت دکوراسیون داخلی به سبک معاصر به سال 1970 برمیگردد.

سادگی، ظرافت، پرداختن به اساس و ماهیت هر چیزی، بافت و خطوط ساده و مستقیم تعیین کننده سبک طراحی معاصر است. این سبک دکوراسیون، فضا را بیشتر از اشیاء نشان میدهد. با تمرکز بر رنگ، فضا و شکل، طراحی به سبک معاصر میتواند نمایی براق و تازه داشته باشد. نکته دیگر تعریف طراحی معاصر این است که همیشه درحال تکامل است.

یک خانه به سبک معاصر می تواند فضایی آرام و راحت و دنج را برای مخاطب خود خلق کند.

استفاده از رنگ های خنثی

رنگ های خنثی از ویژگی های اساسی سبک دکوراسیون معاصر می باشند. پالت رنگی برای این سبک طراحی از رنگ های روشن و تیره پوشیده شده است.

به یاد داشته باشید رنگ هایی همچون سفید، سیاه، قهوه ای روشن و خاکستری بسیار در این نوع دکوراسیون استفاده می شوند. رنگ سیاه گاهی اوقات برای زمینه استفاده میشود و نماد سبک معاصر است. شما می توانید برای جلوگیری از به وجود آمدن فضای سرد در خانه، رنگ قهوه ای روشن، سفید و کرم را به عنوان رنگ غالب و رنگ مشکی و خاکستری را به عنوان رنگ فرعی به کار ببرید.

اگر دیوارها و پنجره ها با پاستیل رنگ آمیزی شده باشند, تزئینات باید به رنگ خنثی باشند. اگر دیوار به رنگ روشن باشد, رنگ خنثی و تیره باید در سایر مکان ها استفاده شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: