نکاتی برای تزئین منزل با الگوهای ترکیبی
نوشته شده توسط : ایراچی

توسعه در طراحی داخلی دقیقاً مثل یادگیری در هر زمینه مهارت خاص خودش را دارد. روش ها و ایده های اساسی وجود دارد که شما باید با آن ها آشنا شوید تا بتوانید دانش لازم را کسب نموده و پایه و اساس محکمی را برای پیشرفت در آینده بدست آورید. ابتدا باید اصول اساسی را درک کرده و سپس با گروه پیچیده تری از ایده های میانی آشنا خواهید شد که روش های جدید و جالبی را به شما نشان خواهد کرد.

سپس هنگامی که شما دو مرحله اول را پشت سر گذاشتید می توانید با آمادگی و ابزار خلاقیت، سبک شخصی خود را توسعه دهید. البته لازم به ذکر است که در این مرحله شما به مقدمات بیشتری نیاز دارید تا بتوانید نظر خود را جلب کنید و دید خود را به زندگی باز تر کنید. اینجاست که مهارت های پیشرفته به وجود می آیند.

در طراحی داخلی، مخلوط کردن الگوها یکی از موارد پیشرفته ای است که می توانید یاد بگیرید انجام دهید. انجام آن به طرز درست می تواند تفاوت بین طراحی اتاق رویاهای شما و طراحی یک اتاق با یک طرح ساده باشد. اولین چیزی که باید بدانید این است: الگوهای لازم نیست با یکدیگر مطابقت داشته باشند. مانند بسیاری از عناصر تزئینات، آن ها به سادگی باید با یکدیگر هماهنگ و تکمیل کننده یکدیگر باشند.

نحوه ترکیب الگوهای با استفاده از رنگ

ساده ترین راه مخلوط کردن الگوها با رنگ است. تا زمانی که یک پالت رنگ مشترک را به اشتراک بگذارید، می توانید با استفاده از گل ها، تخته ها، نقوش مدرن و هر چه که باشد مخلوط کنید

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: